Koordynator do spraw dostępności

Karolina DÄ…bkowska

telefon: 786 901 992

e-mail: zlobek@pultusk.pl

Do zadaÅ„ koordynatora należy w szczególnoÅ›ci:

1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostÄ™pie do usÅ‚ug Å›wiadczonych przez UrzÄ…d

2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu dziaÅ‚ania na rzecz poprawy zapewnienia dostÄ™pnoÅ›ci osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami sÅ‚użącymi zapewnieniu dostÄ™pnoÅ›ci, okreÅ›lonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostÄ™pnoÅ›ci osobom ze szczególnymi potrzebami,

3. monitorowanie dziaÅ‚alnoÅ›ci Burmistrza Miasta i Gminy PuÅ‚tusk oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostÄ™pnoÅ›ci osobom ze szczególnymi potrzebami,

4. przedstawianie Burmistrzowi Miasta i Gminy Pułtusk bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań

5. sporzÄ…dzenie raportu zbiorczego o stanie zapewniania dostÄ™pnoÅ›ci osobom ze szczególnymi potrzebami.

6. wsparcie kierowników jednostek organizacyjnych Gminy PuÅ‚tusk we wdrożeniu rozwiÄ…zaÅ„ wymaganych ustawÄ… z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostÄ™pnoÅ›ci osobom ze szczególnymi potrzebami.


 

 

Informacje o dokumencie:
  • InformacjÄ™ wprowawdziÅ‚(a) do BIP: Aksamit Adam
  • Data udostÄ™pnienia w BIP: 2022-06-08 19:08:20
  • Informacja zaktualizowana przez: Aksamit Adam
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-06-20 08:59:07
  • Liczba odsÅ‚on: 665
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 105122]

przewiń do góry