Skargi i wnioski
informacja wraz z informacjÄ… o wniosku

 

Podstawa prawna:

1. Kodeks postępowania administracyjnego

2. RozporzÄ…dzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

Wymagane dokumenty:

Pismo zawierające imię i nazwisko, adres, treść skargi/wniosku, podpis

Sposób zÅ‚ożenia dokumentów:

Pismo można złożyć do dyrektora Żłobka Miejskiego w Pułtusku, od poniedziałku do piątku w godz. od 07:30 do 15:30.

Opłaty:

Brak opÅ‚at 

Przewidywany termin załatwienia sprawy:

- bez zbÄ™dnej zwÅ‚oki, nie później jednak niż w ciÄ…gu miesiÄ…ca od daty wpÅ‚ywu

- skargi i wnioski wymagajÄ…ce szczególnego rozpatrzenia nie później niż w terminie 2 miesiÄ™cy od daty wpÅ‚ywu

Sposób zakoÅ„czenia postÄ™powania:

Zawiadomienie wnoszącego skargę/wniosek o sposobie załatwienia sprawy.

Odpowiedzialność za realizacjÄ™ usÅ‚ugi publicznej - osoba, u której można uzyskać informacje na temat stanu zaawansowania sprawy:

Katarzyna KaliÅ„ska-Lange– dyrektor Żłobka Miejskiego w PuÅ‚tusku

telefon: 789 901 992

Tryb odwoławczy:

Postepowanie skargowe jest samodzielnym, jednoinstancyjnym postÄ™powaniem o charakterze uproszczonym, które koÅ„czy siÄ™ wydaniem zawiadomienia.

Dane kontaktowe:

Żłobek Miejski w PuÅ‚tusku ul. RafaÅ‚a Krajewskiego 3B; 06-100 PuÅ‚tusk 

telefon 789 901 992

e-mail: zlobek@pultusk.pl

 

 

Informacje o dokumencie:
  • InformacjÄ™ wprowawdziÅ‚(a) do BIP: Aksamit Adam
  • Data udostÄ™pnienia w BIP: 2022-06-08 19:09:20
  • Informacja zaktualizowana przez: Aksamit Adam
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-06-16 13:17:16
  • Liczba odsÅ‚on: 819
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 105086]

przewiń do góry